مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 06:302020-02-16سياسي

اجمالی| نصر اصفهانی: وظیفه داریم از حق تعیین سرنوشتمان استفاده کنیم


همه ما بنابر وظیفه و تکلیف و مأمور به این هستیم که از حق خودمان در راستای تعیین سرنوشت با حضور در انتخابات استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در صد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ولادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) را تبریک گفت و اظهار کرد: امید دارم این ایام برای همه فرصتی برای مرور زندگی این بانوی آسمانی باشد، به بانوان شهر اصفهان هم این ایام را تبریک می گویم؛ در هفته گذشته برنامه های دهه فجر نیز به خوبی برگزار شد و تزیین شهر و برنامه های مختلف را در مناطق مختلف شهرداری داشتیم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری شب اصفهان در تبریز و ضمن ابراز امیدواری از استمرار این اقدام در شهرهای دیگر افزود: این امر مورد استقبال مردم تبریز قرار گرفته و نسبت به معرفی اصفهان و ظرفیت های آن تلاش هایی انجام شد و صدای اصفهان به گوش هم وطنان تبریزی رسید.

وی در خصوص نزدیک بودن نوروز عنوان کرد: ماه اسفند ماه پرداختن به پیرایش و زیباسازی شهر است و برنامه ریزی های خوبی هم برای امسال تدارک دیده شده است، امید دارم در اجرای این برنامه ها شرایط به گونه ای رقم بخورد که شهر اصفهان برای مهمانان نوروزی و شهروندان اصفهانی دلپذیر باشد، تقاضا نیز این است که نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی| نصر اصفهانی: وظیفه داریم از حق تعیین سرنوشتمان استفاده کنیم

اجمالی| نصر اصفهانی: وظیفه داریم از حق تعیین سرنوشتمان استفاده کنیم